wtorek, 20 września 2016

W turkusie - DT Skarbnica Pomysłów

Dzisiaj u mnie kolorowo, czyli bardzo zdecydowane kolorki, a to za sprawą dwóch cudnych kwiatów, które robiła moja koleżanka Marta     i papieru  Falling Stars -Forest/love of lifeJak to zwykle u mnie, kartka warstwowa, papier udzierany i piękny kolczyk. Do kartki tej użyłam jeszcze papieru Foggy Dew - First buttertly/Time i małych skrawek Falling Stars - Parisienne Moonlight/Viridian. Jest to inspiracja dla Skarbnicy Pomysłów.







  • Scrap'n'skill (do 25 września) - Naprawdę jaka jestem; 
  • Snip Art (do 30 września) - Żegnamy letnie poranki (2) 

4 komentarze:

  1. piękna kartka!!! dziekujemy za udzial w wyzaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kwiaty! Dziekuje za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, ile warstw!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń