czwartek, 19 listopada 2015

Świątecznie w tradycyjnych kolorach - DT Skarbnica Pomysłów

Dziś chciałam Wam pokazać inspirację dla Skarbnicy Pomysłów, karteczkę świąteczną, w tradycyjnych kolorach,czyli w czerwieni i zieleni,w których to kolorach ja w zasadzie bardzo rzadko robię, ale tak przemawiała do mnie ta czerwona kratka, że nie potrafiłam sobie odmówić tej przyjemności i ją pocięłam. Kartka ta jest wyjątkowo prosta do zrobienia, w przysłowiowe 5 minut, zrobiona w całości z papierów LemonCraft " Świąteczne życzenia 6".


Carandscrap
Udfordring 107 Jul eller christmas ♥






3 komentarze:

  1. Stunning card!!! Love all the layers and flowers. Thanks for joining us this week with the shabby tea room.

    OdpowiedzUsuń
  2. hello,
    i am a new follower of your blog
    your cards are master pieces of art!! i move them all
    i can not find the right words to express houw beautiful your cards are

    Tine

    OdpowiedzUsuń
  3. Love all the gorgeous layers......really pretty scene! Thanks for sharing your fabulous card with us in The Tea room!

    OdpowiedzUsuń