poniedziałek, 20 października 2014

CMC#58 Buttons - GDT Card Mania

Kolejne wyzwanie w Card Manii i moja kolejna inspiracja, tym razem zrobiłam  tutaj coś dla odmiany świątecznego. Dzisiaj temat wyzwania to Button/Guzik, może będzie Wam sie ciężko dopatrzeć mojego guzika, ale jest, jest, wpleciony w kompozycję gałązek, pogessowany i obklejony trochę śniegiem :). Kartka zrobiona jest wg mapki. i jest zrobiona dla kogoś wyjątkowego, dla niej i jej rodziny :) .

Pamiętajcie też, że sa do wygrania nagrody, tym razem od Milk'n Coffee i  Hobbisimo :) .








Scrap And Me - Wyzwanie #19 4 kwadraty - 3 kwadraty z papieru i jeden z tiulu
Card and Scrap Udfordring # 84 brug blomster ♥ - TOP 3  









































Wczoraj moja kartka jesienna z motylkami zostala wybrana jako  Najlepszy w Craft Szafie, wow !!! dziękuję ślicznie :) :)   

Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .



Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

8 komentarzy:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super mooi!!! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Creaine.
    groetjes Ine

    OdpowiedzUsuń
  3. Guzik widać ;) Piękna i klimatyczna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania, ależ to cudo w każdym detalu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello Karasiowa
    What a beatiful card , the colours are amazing, the sketch is well done.
    Thank you so much for join Creaine challenges and good luck.
    Kind regards,Corrie

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice,
    Thank you so much for joining us at Creaines Challenges.
    Greetings Geesje

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely card Karasiowa, well done

    Thank you for joining the challenge at Creaine Challenges, and good luck

    Hugs karin xx

    OdpowiedzUsuń